Kresley Cole: Szeress, ​ha mersz!

Szemezgetek már egy jó ideje a trilógiával, de nem sikerült eljutnom az olvasásig. Egészen mostanáig. :)
Hála Függőtársamnak Évinek!! Természetesen! :))

Sikerült beszereznem a harmadik könyvet, de célszerű lett volna az elsővel kezdeni az olvasást, és mielőtt azt is sikerül megszerezni, pont véletlenül neked, drága Évim, sikerült megvenni a három könyvet! Természetesen.
Így kölcsön adtad az első kettőt, és el is jutottam az első rész végére...

Nem tudok csalódni az írónőben!! Egyszerűen a vesémbe lát! Tudja mit akarok. Már szinte döbbenetes... :))

Imádtam! Minden sorát!

...és megint egy trilógia, amit a polcomon kell tudnom! :)) Meg kell vennem a hiányzó darabokat... mert van, ami egyszerűen kell. Pont.
Hhhh...



Értékelésem a molyon:
(Kicsit Spoileres)

Ez valami fergetegesen volt. Lenyűgöző, izgalmas, érdekes, szórakoztató, élvezetes, forró, szégyenlős és szenvedélyes egyszerre.

Ez a hatalmas skót vadállat elrabolta a szívemet! *-* ♥ 

Hát én annyira szorítottam nekik, és annyira sokáig húzták a nagy beismerést, hogy már alig tudtam a seggemen ülni, hogy mikor esnek ezek ketten végre egymásnak…
…aztán mikor meg egymásnak estek, akkor meg….huh… hát komolyan… így kell húzni és heccelni a kedves olvasót ahhoz, hogy a végén tökéletesen leharapja bárki fejét, ha csak megpróbál hozzászólni olvasás közben!! XDD 

Annalía vagánysága, erőssége, akaratossága és csökönyössége tökéletesen passzolt az én hatalmas, izmos csökönyös és durva skótomhoz…pardon Anna hatalmas, izmos csökönyös és durva skótjához… pusztán nyelvbotlás volt, természetesen! ♥ 

Én megvettem! Az utolsó sorig!!
Kresley Cole, egyszerűen nem tudsz csalódást okozni!

Jöhet a következő, mert ez a három testvér… jesszusom, miket fognak ezek még művelni… tartok tőle, hogy megint szerelem van a levegőben… egy hatalmas, csendes, csökönyös, durva és arrogáns, szeretetreméltó és morcos, félelmetes skót formájában…

Egyéb infó itt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül