Tara Sivec: Életek és édességek

Hát nem is tudom...
...az első rész, annyira kerek egész volt, hogy én elképzelni sem tudtam, hogy mit tud még nyújtani a második... talán ezért is, kicsit fenntartásokkal kezdtem neki az olvasásnak...
Nekem most kicsit nehezen is indult be, és olykor-olykor kicsit erőltetettnek is tűntek dolgok, de összességében visszaadta a megszokott hangulatot és stílust. Megnevettetett, és ez volt a legfontosabb, amit vártam tőle. Örülök, hogy elolvastam. :)




Értékelés a Molyon:

Hát adta az első rész által felállított elvárást. Bár az is igaz, hogy nem tudta überelni azt.
Megkaptuk a szórakoztató szöveget, a vicces sztorikat, a beszólogatásokat, imádtam Gavint.

Az első rész után, nem igazán tudtam, hogy mi történhet még, ami betölthet egy egész könyvet. És egy darabig nem is igazán történt semmi, de aztán beindult a dolog és jó kis vége lett a könyvnek. Szerettem és örülök, hogy elolvastam. Megnevettetett.

Teljes közös élettörténetünk itt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

Borsa Brown: Álszemérem

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás