Tara Sivec: Csábítások és csemegék

Jaj, nagyom imádom ezt a borítót, szinte összefut a nyál a számban, mikor ránézek! Arról nem is beszélve, hogy mik peregnek le a szemem előtt, ha belegondolok, hogy ez a borító egy romantikus és erotikus könyvet rejt maga mögött... Imádom!! ^^




Nagyok voltak az elvárások, mert a számomra fontos emberek véleménye szerint imádni fogom... nos, azt hiszem, nem csalódtam benne! XD

Értékelés:

„Te szent szar!”

Tökéletes gyógyszer depi ellen. Én mondom, tökéletes!

Ez fergeteges volt, szédületes és őrült! Nagyon őrült! XDD
Imádtam!

Függőtársam köszönöm! @Evika82 megint igazad volt… Szétröhögtem az agyam is X'DD

Akarok még! Akarok még! Nem lehet vége! Még nem… Àááh… Ez pont az a könyv, amit az orvos ír fel receptre! Kötelező! 

Haha… Tutira újraolvasós! :)))) Vigyorrohamom van… Régen nevettem már ennyit! Főleg a buszmegállóban… és a buszon… Meg menet közben a járdán…. XDD

És, amit még tudni lehet itt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül