Kresley Cole: Elfojtott üvöltés

Jézusom, ez a könyv... olyan nagyon szükségem volt rá, hogy az leírhatatlan! ^^
Már akkor imádtam MacRieve-et, amikor először felbukkant a sorozatban, de amikor megláttam ezt a boíratót, síkított a lelkem a könyv után!
Kellett... kb 2 perc, és már ki is volt fizetve!
Vannak könyvek, amikkel nem bízol a véletlenre semmit! Pont.

Szóval nagy izgulások közepette meg is érkezett húsvét előtt az utolsó pillanatban, és köszönöm, most már jól vagyok... nagyon jól!




És igen, még a blogom színéhez is tökéletesen passzol... hát mi ez, ha nem egy tökéletes jel!!! *-*

És akkor itt egy hozzá illő érzékelés.... :


"A legvonzóbb férfi, akit valaha látott.
Aranybarna szem, markáns arcvonások. Sűrű, sötét haj, barna, de már majdnem fekete. Széles vállak, izmos test. Megvolt vagy százkilencven centi magas."

„- Hát, hozzád tudnék szokni.”

SZERELMES VAGYOOOOK!!!!! 

*-*
Atya.Úr.Isten.

Teljesen, totálisan szét vagyok cincálva!
FANGÖRCS, ájulás, szívroham, minden, ami kell!!

És az a borító, édes istenem, az a borító…. azóta vágytam rád MacRieve, mióta megláttalak!! Awhhh…. mondtam már, hogy szerelmes vagyok…?

Édes Jézus…. már csak egy kérdés maradt megválaszolatlanul….
…melyik ikert akarom jobban??
Most persze Uillieam vezeti a versenyt, de lehet, hogy Munro után már nem akarok majd választani…. oké, kinek akarok hazudni, lehet, hogy már most sem akarok választani…. XDD

Kresley Cole IMÁDLAK!!! 

Képtelen vagyok összefüggő és értelmes értékelést írni!
Ez a könyv megvett kilóra, ezek érzések, leírhatatlan, felbecsülhetetlen és nélkülözhetetlen érzések… így lopom az elnevezést @agi89 maradok az érzékelésnél… mert értékelni nem tudok…. *-* ♥♥♥
szerintem még nagyon-nagyon sokáig fogom simogatni ezt a borítót…
Na jó, befejeztem.
Mármint itt…

Minden, amit még tudni érdemes itt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

Borsa Brown: Álszemérem

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás