Gena Showalter: Éjsötét vágyak

Persze, hogy megint az én egyetlen és utánozhatatlan Függőtársamnak kell hálásnak lennem!!!
Aki mindig figyelmembe ajánlja a jó új és régi könyveket!!

Gena-val először akkor találkoztam, amikor volt egy közös könyve Krestley Cole - Hallhatatlanok alkonyat után sorozatában.
És az én drága Évi barátnőm felhívta a figyelmem rá, hogy nyugodtan felfigyelhetek rá és olvashatom az ő könyveit is. És hát igen, nem kellett nagyon biztatni, és nem kellett nagyon győzködni sem miután beszereztem és elolvastam az első könyvet.... ismét egy múlhatatlan szerelem!
Imádom az írónőt, imádom a sorozatot, rabul ejtett, teljesen és végérvényesen.

És hát rögtön az első Lord, aki a lelkem mélyéig beásta magát ! Ó, hogy mennyire szeretem az ilyen erős, és rosszfiúkat!!! Hhhhh *-*


És íme a molyon megírt érzékelésem:

Nagyon rég óta tervezem, hogy Gena Showalter is része legyen a repertoáromnak. És most végre elérkezett a pillanat. 

Valóban egy érdekes és színes világot teremtett az ő különleges, nem egészen emberi lényeivel és démonaival…

A sorozat első része tökéletesen megfelel egy sorozat-első-rész-nek. Ahogy annak ilyenkor lenni kell (mert ugye kivédhetetlen, hiszen enélkül nem értenénk semmit), a könyv első fele nagyrészt annak a különleges világnak és a Lordok életének a bemutatása és elmesélése. A főhőseink igazán jelentős szerepe a könyv második részében jön el. De ott igyekeznek bepótolni a lemaradást :)
Gena stílusa kifejezetten tetszik. Nem sablonos, különleges, néha kicsit jobban kellett figyelnem, hogy megjegyezzem, ki kivel is van, de ennek később biztosan élvezem majd az előnyeit ;)

Mindenképpen megjegyezném, hogy bár sokszor hallottam a sorozatról, sokszor ajánlották, sokszor keresztezte az utamat (mintha valóban kikerülhetetlen lett volna ;P), de valamilyen furcsa véletlen folytán nem tudtam, hogy a történet Budapesten játszódik egészen addig, amíg el nem kezdtem olvasni. És hát igen, ez nagyon megmelengette a kis szívemet…
És most pár szót a mi első párosunkról…

…nos, keresem a szavakat….

Maddox…..Ashlyn….persze, amint mondtam, ennek a könyvnek elengedhetetlen része volt a bemutatás. Az előzmények, a hely, a Lordok, a démonok…. De amikor végre elérkezett Maddox-ék ideje, nem mondanám, hogy tétlenkedtek…
Gena stílusa páratlan, a világ, ami a fejében létezik utánozhatatlan, egyedi és páratlan. Az erotika a vérében van! Én teljesen elolvadtam, remegtem és felrobbantam minden jelenetnél… Szenzációsan eredeti, félelmetesen izgalmas, vérpezsdítő és lélek emelő. Igazi vérbeli fantasy világ, ahová én biztosan vissza akarok menni! Alig várom, hogy a következő részt a kezembe vehessem! Ha az első részt ennyire élveztem, akkor belegondolni sem tudok, milyen lesz a következő…..de kiderítem, az biztos! ;)

További részletek itt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül