Gena Showalter: Éjsötét bosszú

Ó, igen, Drága Reyes!!! Hhhh.... nekünk közös múltunk van!!! *-*

Annyira szerettelek volna, és elsőre annyira nem tudtam mindent megadni neked! Úgy sajnáltam, de szerencsére sikerült újra összejönnünk... ^^

Meg is kívántam miattad a többieket még egyszer!! :P

Lehet mindenkitől kérek egy repetát!! XD


És az a bizonyos érzékelés...:

„Reyes egyszerre volt démon és ember, egyszerre vonzotta és taszította őt. Ő volt az igazság és a hazugság, egyetlen, érzéki dobozba csomagolva, és úgy csókolt, hogy egyszerre röpítette a mennyek kapujába és a pokol bugyraiba.”

Ó, Reyes…. Hhhh….

Másodszor is sikerült teljesen rabul ejtened! Ez egy ilyen sorozat úgy látom! XD Mindig rabul ejtenek valakit… nos, engem sikerült már a legelején elfogni, bezárni, elejteni, lebilincselni… *-*

Első alkalommal egyszerűen nem tudtam, mit mondjak rólad… alig volt időm, amit neked tudtam volna adni. És bár imádtam minden közös percet, úgy éreztem, hogy nem adtam meg neked, ami megillet, ezért úgy döntöttem, hogy nem mondok semmit. Majd visszajövök hozzád és együtt kitaláljuk, mégis mi az, amit elmondhatunk, ami elmondható, ami nem titkos, ami nem megbotránkoztató, amit el lehet mondani…. nos kevesebb ilyen van, mint nem ilyen, azt kell mondjam… egyszerűen

imádom az odaadásodat, az erőt, ami belőled árad, a haragod és az erőt, amivel visszafogod azt. A Fájdalmad, ami te magad vagy! 

A mindent elsöprő szenvedélyt, amit gondolkodás nélkül neki adsz a nőnek, aki nélkül nem vagy képes létezni sem. A vágyat, a tüzet, a világot megsemmisítő vonzást, ami benned van. 
Imádtam minden veled töltött pillanatot! A vágyat, amit bennem is felébresztettél, a tüzet, amivel megperzseltél, a vonzást, amit minden sorral egyre hevesebben belém ültettél… Egyszerűen a világod részévé váltam, vagy a világod a részemmé vált, nem is tudom. De talán nem is lényeges!!

Mindent tudni akarok, mindent magamnak akarok! Téged, a világod, a barátaid, a testvéreit, a vágyat, a szenvedélyt, a harcot, az életet, mindent, amit csak adni tudsz, mindent, amit csak kaphatok! ♥♥♥

A mi kis közös életünk részletei itt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

Borsa Brown: Álszemérem

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás