Elle Kennedy: The Mistake – A baklövés

...nos, az első rész izgalmai után nem volt kérdés, hogy mennyire várom a folytatást. És meglehetősen hamar ki is adták a következő kötetet. Nagyon vártuk, bizseregtünk, meg minden, ami kell!! XD

Szerencsére baromi gyorsan megkaptam a könyvet, és alig vártam, hogy olvashassam...
Egyszerűen cafatokra tépett.... megszűnt minden! Mire a végére értem nem volt kérdés, hogy új kedvencet avattam és minden érzés egyszerre akart bennem a felszínre törni. Nagyon élvezhető könyv volt! Izgalmas, szenvedélyes, vicces és egész kicsit szomorú is egyszerre. Még jobb volt, mint az első rész.

Visszavonhatatlanul az Off-Campus szerelmese lettem! *-*

...és az a borító... hát lehet ezt még fokozni?!?! Nem elég, hogy egy tökéletes pasi van rajta tökéletes szögben fotózva, de ráadásul lila a felirat.... O.o kész vagyok, imádom!! ❤❤❤




Érzékelésem molyról^^ :

Szóval akkor én most kártérítést követelek!! O_O 

Én abban a szilárd meggyőződésben nőttem fel, hogy tökéletes pasi nem létezik! Erre tessék, most idedobnak elém egyet. Csak úgy. Foghegyről. Úgy érzem, hogy rohadtul át lettem verve

De kérem, ez mégis hogy lehet? Eddig hol bujkáltál Logan??? Egy sportos, vicces, izmos, szenvedélyes, jóképű, romantikus, vicces, izmos, hokis, kitartó, erős, … és VICCES és IZMOS és jóképű PASI!!! Nagybetűs PASI!!! Uhh….. Akkor most én Grrr… és wááá… és Oooo… és Pff…. ❤
…szóval ez egyszerűen leírhatatlan.

Gyakorlatilag végig röhögtem a történetet, az első betűtől az utolsóig vigyorra állt a szám ..na jó, azért volt egy két pillanat, amikor lehervadt a mosolyom, de csak hogy azután kétszer akkora erővel vidítson fel valaki.

Annyira vártam a könyvet, hogy azt el sem tudom mondani, aztán, amikor felfedték, hogy maradt az eredeti borító már bizseregtem az türelmetlenségtől, aztán jött a nagy nap és hihetetlen 2 nap alatt meg is kaptam a könyvet és BUMM!!! Imádtam! Nem! ImÁdoM!!! Megnevettetett, felvidított, izgalomba hozott, felhevített és felizgatott! Lenyűgözött! Egyszerűen nem tudom a hülye vigyort letörölni a képemről! :D És megint szerelmes vagyok….. imádok olvasni…!

Minden, amit John Logan-ről és rólam tudni érdemes XD itt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül