Karina Halle: Túl közel hozzád

Óóó... Új szerelem!!! Minden létező értelemben új szerelem!!! *-*
Nem is tudok mást mondani, mint azt, amit a molyon leírtam. Egyszerűen odavagyok érte és Pont.



Érzékelésem a molyról:

Nos. Nem fogok finomkodni. Már most szólók, 18+ -os lesz az értékelés, felnőtt tartalom, meg minden. Biztos, hogy egy két káromkodás ki fog csúszni… ezek az érzések, amik kavarognak bennem…

Ez a könyv… néhány ilyen volt eddig az életemben csak. Kiszakította a lelkemet, széttépte a szívemet, három napja folyamatosan remegek. Remeg a gyomrom, a torkom, a lelkem, a szívem, érzem, ahogy a gyomromban ver…. Kib@szott jó volt!!!

…kezdjük az elején. Megláttam a BORÍTÓT! Szerelem! Tökéletes! Imádom! *-* Kell! Most! 3 percig tartott és elő is volt rendelve, amint lehetőség volt rá.

A FÜLSZÖVEG …nos, ha lehet ilyet mondani, csak dobott a vágyakozásom mértékén!! (B@sszus, folyamatosan remeg a gyomrom még most is…^^). Egy dolgot tökéletesen biztosan tudtam. KELL!

Megjött a könyv. Belekezdtem… a felét beharaptam egy szuszra! Egyszerűen letehetetlen! Tökéletesen hozta, amit vártam, imádtam őket, akartam őket, szórakoztatott, izgalomban tartott, feltüzelt már akkor, mikor még nem is történt semmi. Aztán le kellett tennem a könyvet… fizikai fájdalom volt. Szó szerint. És nem múlt a remegés… a munkahelyen, a buszon, a boltban, csak arra tudtam, gondolni, hogy folytatni akarom… amint lehetett kezembe vettem a könyvet. Az egyik ebéd bánta, mert a könyv szó szerint felrobbant a kezemben!! Rohadtul felrobbant, szünetet kellett tartanom, hogy helyreállítsam a légzésem! (Ekkor vettem észre, hogy az ebéd odaégett!) Egyszerűen megszűnt minden. Csak én voltam, meg Will, és Jackie és a tűz, ami kilépett a lapokból és elevenen elégetett. Egyszerűen nem bírtam magammal. Szerettem volna egyszerre sikítani, sírni, mosolyogni, röhögni, olvasni, futni, és szívsebészhez menni, mert az megállt valahol a könyv 300. oldala környékén és átléptem egy másik világba… Beszippantott. Tökéletes volt. Forró, izgalmas, szédületes…egyszerűen nincsenek jelzők, amik kifejezik…vagy csak nem tudok gondolkozni…újra kellene indítani a rendszert!!!! Aztán megint le kellett tennem egy rövid időre. És nem tudtam eldönteni, hogy az fáj jobban, hogy nem olvashatom, vagy az fog, amikor folytatom és vége lesz… hát ezt most sem tudom… 10 perce fejeztem be, de sírni akarok…vissza akarom pörgetni az időt, hogy megint először olvashassam!!!
Leírhatatlan….

Ez A.Tökéletes.Könyv! Mindet csupa nagybetűvel írva! Nem csak a pasi volt tökéletes, mert a pasi tökéletes volt! Akarok egy Will McAlistert! Egy sajátot, csak nekem, csak most. Azonnal!! Nem élhetek tovább egy saját Will nélkül!!! És tökéletes volt Jackie… és tökéletes a sztori, az érzelmi kavalkád, a vágyódás, a szex, a tűz, a szenvedély, a humor, a ragaszkodás, a félelem, a harc…
”Erős akarat diadalt arat” 

Nem tudok mit mondani. Kiégett az agyam! Nagyon remélem, hogy nem csak én látom így, de ha mégis az sem érdekel! Akkor Will csak az enyém lesz… De nem hiszem, hogy egy ilyen könyv csak engem érint meg… nekem úgy kellett, mint éhezőnek a falat kenyér!!

Szóval, röviden: Imádom, Ajánlom, Tökéletes, Forró, Olvassátok és Szeressétek!!!

(…és ahogy elnézem, sikerült elég szolidan fogalmaznom ahhoz képest, mint amire számítottam XD)

...és a mi közös életünk bővebben itt. *-*


Idézetek: ...nos legszívesebben idézném az első betűtől az utolsóig...de az meglehetősen spoileteres lenne! XD Így szemezgettem párat!! :D

„Remény szökkent szárba ott, ahol a reménynek eddig nyoma sem volt.”
59. oldal

„Pokolba! Ez egy veszettül meredek menet lesz.”
65. oldal

„Figyelmeztetés: ennek a férfinak a mosolya megroggyantja a térdeket. Ne nézzenek rá, amikor mosolyog, ha nehézgépekkel dolgoznak.”
71. oldal

„…néha az élet csavart labdát dob nekünk.”
87. oldal

„… És hogyan bámul?
– Nehéz lenne leírni. De az biztos, hogy nem úgy, ahogyan Ted bámul Pettyre. Mintha a csodálat és a vágy keveréke lenne. Mint amikor hosszú ideje vártál valamire, és végre rátaláltál, de nem érted, hogy hogyan lehetsz ilyen szerencsés, vagy hogy mit kezdjél vele. …”
187. oldal

„Egy estére el akarom hinni, hogy valóban ő az én Mesebeli Hercegem, és hogy meg van az esélye annak, hogy ma éjjel nem megyek haza a bálból.”
203. oldal

„Úgy érzem magam, mintha csillagpor sújtott volna agyon. Valahol a mellkasomban egy univerzum születik, és egyre tágul, ahogy benépesül napokkal és holdakkal és csillagokkal.”
242. oldal

„…olyan volt… akár egy kicseszett vallásos élmény, nirvána, vagy hívd, aminek akarod, és most elepedek, hogy még többet kapjak belőle.”
252. oldal

„…gyűlölök bármire is vágyni.”
343. oldal

„A szerelem csak könnyebbé teszi, hogy minden mással megbirkózzunk az életben. Mintha egy hadsereg lenne az oldaladon. De szeretni nem könnyű. A legtöbb embernek meg kell harcolnia érte, és azért is, hogy megőrizhesse. A szerelem olyan, akár egy háború, és a fele idő azzal megy el, hogy az ember saját magával harcol.”
344. oldal

„Ebben a pillanatban nem vágyom másra.
Ebben a pillanatban megelégszem ennyivel.
Ebben a pillanatban.”
347. oldal

„Félek, hogy a legrosszabb, ami történhet velem, az az, hogy még a reményét is elveszítem annak, ami lehetett volna.”
349. oldal

"– Álmodom – suttogja a számba. – Ha így van, ne ébressz fel. Könyörgöm, ne ébressz fel soha."
392. oldal

"Makacs vagyok, akár egy hibbant ribanc."
405. oldal

Cselekményleírást tartalmazó szöveg

„– Nos, ami azt illeti, csinálhatnál néha nekem valami finom vacsorát – mondja selymes hangon, ami úgy simogatja a bőröm, mint amikor belemerülök egy kád jó meleg vízbe.
– Ó, igen? – kérdezem, és csak remélni tudom, hogy nem remeg a hangom. – És mit kapnék cserébe?
– Egy remek reggelit.”
207. oldal

 „Azt akarom, hogy az ő karja legyen az otthonom, az a hely, ahol menedékre, oltalomra lelhetek, amikor szükségem van mindarra, amiről eddig még csak nem is sejtettem, hogy az enyém lehet, hogy részem lehet benne.”
209-210. oldal

 „– Kikészítesz, teljesen kiakasztasz – suttogja. -A puszta létezéseddel. Te hihetetlenül gyönyörű, csodálatos bestia. – Behunyja a szemét egy másodpercre, és csókot hint a szám sarkára. – Haza akarlak vinni.”
218. oldal

 „Soha nem leszek képes úgy tenni, mintha nem tudnám, hogy milyen íze van Will McAlisternek – bourbon wisky és cseresznye –, vagy hogy milyen érzés, ha a testemnek feszül a teste – amely keményebb a kicseszett betonnál is –, vagy hogy hogyan viselkedik, amikor magával ragadja a vágy – mintha meg akarna fojtani.”
220. oldal

„– Légy óvatos, mit kívánsz, Álomcsajszi – mondja, és ismét csókolni kezd, és az ajka, a nyelve művészi táncot lejt bennem, újra és újra beleírva a nevét a szívembe.”
233. oldal

„…ha megtalálod azt, amitől gyorsabban dobog a szíved, és a lelked dalol, akkor azt nem engeded el.”
246. oldal

 „Csillagok jelennek megy lehunyt szemhéjam mögött, dagadó és apadó hullámokban, akár a dagály. Jackie-re hanyatlom, szaggatottan lélegzem, és szívem mintha ki akarna ugrani a mellkasomból.
Érzem, hogy Jackie szíve is hasonló mutatványra készül.
Lehet, hogy valahol középen találkoznak.”

Vigyázat! Felnőtt tartalom.
Cselekményleírást tartalmazó szöveg

 „– Pontosan tudom, hogy mit mondok. Lehet, hogy még csak huszonöt éves vagyok. De ahogy az előbb mondtad, sok mindenen mentem keresztül. És azt mondtad, hogy tudod, mit akarsz, és ha megtaláltad, amire vágysz, mindent megteszel, hogy megszerezd. Én is így teszek. Nem volt hiba, hogy megcsókoltál, Will. Ha ebben a történetben volt hiba, az az volt, hogy nem mentem vissza veled a lakásodra, és nem hagytam, hogy szanaszét kúrjál.”
231. oldal

 „Nagyon meg van elégedve magával, de nem hibáztatom érte. Ha nekem ekkora farkam lenne, lehet, hogy letartóztatnának, mert mindenki előtt megvillantanám az utcán.”
235. oldal

 „Egyébként kedd van. Ma este lesz a találkánk. Más szavakkal fogalmazva, Jackie feljön a lakásomra munka után, ahol annyi pozitúrában akarom őt megdugni, amennyiben csak bírom.”
252. oldal

 „Eddig még csak szerdán és csütörtökön szexeltünk, de ma péntek van, a testem úgy vágyik rá, ahogy egy drogos a következő adagjára. Számomra pedig nyilvánvalóan Will dákója jelenti a megváltó löketet.
Vagy az ujjai. Vagy a nyelve. Vagy a szája.”
273. oldal


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül