Kristen Ashley: A nyomozó

Függőtársam, drága Évi barátnőm szerint a sorozat legjobb részét tartom a kezemben. Szóval méltán magas elvárással indultam neki az olvasásnak. Őszintén szólva egy mocskosszájú pimasz rosszfiúra számítottam... nem azt kaptam, de rögtön le is szögezném, hogy nem bántam meg! Mitch egy tökéletes pasi, egy tökéletes nyomozó, egy tökéletes ... tökéletes... szóval, tökéletes!! *-*



Értékelésem a Molyon:

Ó, jaj… ez a könyv nagyon szívmelengető volt. Igen. Szívmelengető. Mitch egy igazi imádniváló Pasi. Védelmező, családcentrikus, szenvedélyes, hűséges, határozott, jóképű és nyomozó!! Az ég szerelmére! Nyomozó! Úgy elolvadtam tőle, mintha előírás lenne. De tényleg.
Viszont nem olyan volt, mint vártam. Megkaptam mindent, amit az írótól és a sorozattól vártam. Tényleg mindent. Szerelmet, izgalmat, szenvedélyt, titkot, veszélyt… de volt egy pillanat, amikor úgy éreztem, hogy nem lesz minden benne a kalapban. Elég sokáig tartott a tökéletes pasi, nem hiszem el, hogy az enyém huza-volna. Ami egyébként tökéletesen volt tálalva! Mert azt is tudni kell ám jól megírni. Bizony, hogy nagyon nem mindegy. De valahogy sokáig a romantikus és lélekmelegítő és szívemnek kedves kategóriában volt a történet. Imádtam. Sokat nevettem, és még meg is hatódtam olykor olykor (bizony meglepett, de párás lett a pillantásom egy pillanatra…) …de az előző részek ismeretében hiányzott a veszély és az izgalom.
Már éppen azon gondolkoztam, hogy mi fog még ennyi oldalon történni, amikor bumm!! Megérkezett! És igeeen…. Köszönöm! Kellett. Annyira kellett… És ott volt mindenki, hiányoztatok, fiúk! ^^ 
Bár ez a könyv akkor is előkelő helyet foglalna el a polcomon, ha megmarad édesen romantikus és kedves és tökéletesen szívmelengető szerelmes történetnek, de így… Hmmm… Tökéletes része lett a sorozatnak.

És van egy jó hírem azoknak, akiknek Mitch lett a kedvence. Néha majd kölcsön kérem, de a tiétek lehet.
Ebbe a hárembe nem ő kapott VIP belépőt! XD 
Emlékeztetnék mindenkit, hogy ki is volt Mara „második szerelme” … és hogy miért… és hogy milyen is Mr. Delgado… mintha el lehetne azt felejteni… Grrrrr….. Nem lesz könnyű utolérni… :D ♥
Köszönöm! Szuper könyv volt! *-*

Bővebben rólunk itt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül