Kristen Ashley: A titokzatos Ő

Nos, ez egy tipikusan olyan sorozat, amit nem találtam, hanem Évi ajánlotta! Azt mondta imádja, kedvenc sorozat, imádni fogom, olvassam, imádjam, kíváncsi, mennyire esek szét a végére.... :P

Hát itt az első "fejezet" ... hogy mennyire estem szét? ...meglehetősen...és ez még csak a kezdet...



Értékelésem a molyon:

Lehetetlen. Igazságtalan. Kínzás.
Ezt egyszerűen nem lehet… ennyi fantasztikusan tökéletes seggfej egy könyvben… Igazságtalan… Kínzás…
1…2…3…4…5… És akkor még nem is számoltam végig!!!

Sokáig azt sem tudtam eldönteni, hogy melyiküket szeressen jobban. Na jó, igazából most sem tudom. Egy dolgot viszont tudok: az író fantasztikusan ír, és mindegyiküket akarom. Kb most!

Természetesen, most sem olvastam el a fülszöveget. A könyv Függőtársam javaslatára került a kezembe… Megint… És igaza lett… Megint.

Hogy mikor kaptam először légzéselakadásos szívmegállásos sokkot?!
…amikor bemutatkozott…de most komolyan? Cabe Hawk Delgado… Hát jelentkezzen, akinek nem kezdett el remegni a gyomra? Hát ilyen névvel élni egy ilyen testben… ott vesztem el először! Aztán később még nagyon-nagyon sokszor!!!
Annyi minden volt ebben könyvben! Annyi, de annyi minden… Túl sok hatalmas, izmos, jóképű rosszfiú. Izgalom. Veszély. Szenvedély.
…azt hiszem elvesztem… és azt ígérték, hogy ez csak jobb lesz… Jézusom, mi lehet ennél jobb? Hawk egy félisten! Imádtam… Gwen pedig egy tökéletes keveréke a magabiztosnak és a bizonytalannak, az erősnek és a gyengének, a bátornak és a félénknek.
Izgalmas volt és sokszor veszélyes, szenvedélyes volt, néha szinte felperzselt és égetett. Elakadt a lélegzetem, vágtázott a szívem, remegett a gyomrom.
Nem tudok megfelelően kielégítő jelzőket találni… egyszerűen nincsenek. Egy biztos, a könyv kielégítő volt, minden értelemben kielégítő!
Akarom a folytatást. Most!

A Mr Ryannel közös viszonyunk teljes története itt

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

Borsa Brown: Álszemérem

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás