Kylie Scott: Play - Futam (Stage Dive 2.)

Nos nekünk érdekes a viszonyunk...

A könyvet megláttam egy online boltban. Nem is emlékszem, melyikben, de nem is ez a lényeg. Beleszerettem a borítóba. Elolvastam a fülszöveget és tudtam, hogy akarom! Láttam, hogy sorozat, de úgy tűnt önmagában is jó lehet, és megrendeltem. Aztán elolvastam. Hát köszönöm, nagyon jól esett!! 

Nagyon régen éreztem már magam ennyire jól olvasás közben. És most nem arra gondolok, hogy rossz könyveket olvastam előtte, csak ez valahogy más volt! Imádtam! Rengeteget nevettem, folyamatosan mosolyogtam, izgultam, és türelmetlenkedtem. Egyszerűen zseniális ez a könyv!! Sosem tudnám nem szeretni! Nem volt kérdés, hogy beszerzem a sorozat többi részét is, és nem volt kérdés, hogy a sorozat is helyet kap a kedvencek között! És igen! Megkaptalak Mal és nem eresztelek többé!



És íme az értékelésem, amit a molynak adtam a Futam után:

Ez a könyv valami fantasztikus! Az első a sorozatból, amit elolvastam, de tutira nem az utolsó! A story, a szöveg, a stílus, a minden… Imádom! … Amikor egy könyv végére érsz, de magadban képtelen vagy lezárni és csak kattog az agyad és kattog…. Azt hiszem extázisba estem… Már úton van a többi rész, de nem tud elég gyorsan ideérni… !!!


Köszönöm a csodás montázst NaNa_88-nak, egyszerűen imádom!


Forrás: Facebook - Rubin pöttyös


A Malcolmmal közös viszonyunk teljes története itt.

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

Borsa Brown: Álszemérem

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás