Kylie Scott: Lick - Taktus (Stage Dive 1.)

Nos, ezt a könyvet nem biztos, hogy jókor olvastam el. A sorozat négy részes, ebből eddig három jelent meg magyarul. Én elsőként a harmadik részbe botlottam bele, és ezt is olvastam el. Önállóan is olvasható, de sikerült beleválasztanom a legütősebb részbe, rögtön elsőre. 😋

Teljesen más a tempója, a lendülete, a stílusa ennek a könyvnek és bizony kicsit nehéz volt Jimmy Ferris után Daviddel azonosulni. Ha ez fordítva történik, akkor egy folyton emelkedő hangulatú, tempójú és szenvedélyű sorozatot kaptam volna, de persze nekem ezt is jól meg kellett kutyulnom!! 😃

De sebaj, élvezetes volt ez így is, csupán csak el kellett telnie kis időnek, amíg meg tudtam érteni Davidet, el tudtam fogadni az érzéseit, a szenvedélyét, a vágyait, a hangulatát, a tempóját. Imádom a fiúkat egyébként, mindegyikőjüket, és nem is tudnék választani (Na jó persze, hogy Jimmyt választom, de ez így nem ér!! 💕 Jimmy bárkit leköröz bármelyik könyvből!). Mindegyikőjük teljesen más, teljesen más miatt szerethető, teljesen más egyéniség, teljesen más élettel, mégis ugyanolyannal, más tempóban, más izzással, más érzelemmel, más szívvel szeretnek. Szeretem Davidet, és ha egy kedves, fájdalmas, szeretni vágyó és szeretni akaró, érzelmes rocker fenegyerekre vágyom, akkor David a tökéletes választás!!! 😉 ❤



Értékelésem a molyról, amit két részletben írtam meg. Kis kiegészítést tettem hozzá, újraolvasás után 😏

A könyv jó volt, izgalmas és letehetetlen. A világ, amit bemutat fergeteges, dübörgő és magával ragad! Alig várom, a többi részt! Biztos, hogy kedvenc sorozat lesz!! :)
Kiegészítés:
Eltelt pár hónap, hogy újra olvastam a sorozat meglévő részeit. Lépten nyomon belebotlok egy-egy idézetbe vagy promóba…. Rájöttem valamire.
Sokáig lelkiismeret furdalásom volt, mert úgy éreztem, hogy nem szeretem eléggé ezt a részt. Pedig ez nem igaz. Csak elkövettem azt a hibát, hogy a második és harmadik részhez hasonlítottam. Nem lett volna szabad! A második és a harmadik része a sorozatnak egy erőteljes, hirtelen és hangos történet. Az első rész viszont nem az. Az első rész egy csendes és mély történet. Ugyanúgy szeretnek, ugyanúgy hibáznak, ugyanúgy meg tudnak bocsátani. Ugyanúgy fontos és erős érzelmek söpörnek végig a könyvön. De teljesen más a ritmusa…. És most már tudom. A megfelelő módon szeretem a könyvet.

Egy lebilincselő, mély és szenvedélyes szerelem története, olyan féktelen tűzzel amit csak a rock fenegyereke képes túlélni… 

némi gyengéden határozott női segítséggel… ;)

A Daviddel közös viszonyunk teljes története itt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

Borsa Brown: Álszemérem

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás