Gyönyörű játékos

Hihi... Hát igen, Will...

Will tipikusan az a pasi akire megéri várni. Akit akarsz várni...
Ez a történet nem a jöttem és viharként söpörtem végig mindenen, hanem a lassan megérkezem és lassan

elérem, hogy ne tudj nélkülem lélegezni sem. 

Amikor remegsz a várakozástól. És élvezed! Hosszú, szenvedélyes vágyakozás. Lassan haladtam, de most valahogy nem is akartam sietni. Élveztem, hogy elhúzzuk az együttlétet. Jól esett hosszan, lassan elégni veled... Remegve, félve várni a happy endet, a következő apró sikert, a következő apró érintést. Aztán megkapni. És lángra lobbanni benne. Veled. Minden egyes alkalommal...



Ó, Will!
Mihez kezdjek veled?

Nem tudom eldönteni, hogy lelököd a trónról Mr. Ryant, állítsak neked egy másik trónt, vagy csak simán ültesselek mellé…
Kétféle pasi van, aki ki tud ütni a nyeregből. Az igazi seggfejek, azok a velejéig rosszfiúk, akik a megfelelő női kézben elolvadnak, mint vaj a napon és azok a rosszfiúk, akik azért kergetik a nőket, mert imádják őket, kényeztetik őket, viccesek, rosszak és mágnesként húznak magukhoz… Míg Mr. Ryan az első csapatba, addig te drága Will az utóbbiakhoz tartozol. Mr. Ryan jött és nemes egyszerűséggel felrobbantott. Te jöttél és szépen lassan magadhoz láncoltál. Lassan, szenvedélyesen és forrón, míg már csak azt vettem észre, hogy nincs menekvés

Imádtalak! A mocskos szád, a varázslatos ujjaid, a benned égő vágyat, azt az elementáris szenvedélyt, amivel felrobbantottad a lapokat, ha Hanna a közeledben volt… A történet nem volt különleges. Úgy értem, hogy olvastam már hasonlót,… nem, nem mégis különleges volt! Sok-sok apró elrejtett részlet és mozzanat, ami mássá, különlegessé tette… szerettem, ahogy meg van írva. Nem okoztál csalódást, forró volt, szenvedélyes, izgalmas és szórakoztató.
Éreztem minden pillanatot. Minden érintést. Minden lélegzetet. Minden döntés súlyát. A vágyat, a haragot, a csalódást, a felismerést. Köszönöm, jól esett, hogy itt voltál velem egy kicsit. Kár, hogy nem maradhatsz, de ki tudja… találkozunk még… :)

A Willel közös viszonyunk teljes története itt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül