Gyönyörű idegen

Az első könyv után szinte féltem, hogy hogyan lehet ezt a szintet fenntartani, vagy valamilyen csoda folytán überelni...
A félelmem nem volt alaptalan, Mr Ryan magasra tette a lécet. ...és sajnos sikerült is olyan témát találni Max és Sara kapcsolatára, ami annyira nem fogott meg... de ha a közös szenvedély mibenlététől eltekintek, ami egyébként is ízlés kérdése, akkor ez a könyv is fantasztikus volt, imádom Maxet, biztos, hogy csak a nyálamat csorgatnám, ha "véletlenül" megjelenne az ajtómban valamikor (ami ugye nincs kizárva :D )!!
Egy szó, mint száz oda voltam értük, ez nem kérdéses, de az arany egyenlőre sziklaszilárdan hever Mr. Gyönyörű Rohadék kezében!



És íme a gondolatok, amik olvasás után kirepültek a fejemből:

Hmmm…
Szinte teljesen biztos vagyok benne, hogy Max egy félisten. Egy pasi, aki tökéletesen néz ki, aki mindent megtesz, hogy a nőnek mindene meglegyek, minden vágya teljesüljön, minden tökéletes legyen… már akkor tudtam, hogy szerelmes lett, mikor még nagyon messze voltunk attól a bizonyos vallomástól. És nem azért, mert a történetnek happy and-del kellett záródnia, és biztos vagy a boldog befejezésben, hanem azért, mert szinte sütött belőle az érzés, körbevett, sugárzott belőle, a tetteiből, a mondataiból, a könyvből kúszott ki az érzés és körbevett, éreztem mindenhol, hogy mennyire odavan Sara-ért. A ragaszkodását, a vonzást, a vágyat…

…de olyan lassan haladtam a könyvvel… és nem azért, mert nem volt időm (ami egyébként sosincs…), haladhattam volna ennél kicsit gyorsabban is, de valahogy nem rabolt el, nem vitt magával. Nem tudom, hogy ez a hangulatomnak, vagy a könyvnek, vagy minek volt köszönhető. Lehet, hogy máskor, máshol, jobban bele tudtam volna tenni magam a történetbe, de most valahogy nem ez történt. Szerettem a storyt, tényleg érdekes volt, szerettem az erotikáját, az író nem okozott csalódást, a lapok sokszor szinte perzseltek a forró fülledt erotikától, imádtam Maxat és Sarat is. Nagyon érdekes volt látni ahogy eljutottak a könyv elejéről a végére, a kapcsolatuk fejlődését, a vágyuk beteljesülését, a titkaik napvilágra kerülését. Jó volt. …csak ők most nem robbantottak fel… :)
Megérdemlik az öt csillagot, mert nem tudok miért levonni belőle, de nem ez lesz a sorozatból a kedvenc könyvem.

A Max-szel közös viszonyunk teljes története itt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül